ראשי פורומים דגים צמחים לוח יד 2 גלריה מדריכים מחלות מחשבונים צור קשר הרשמה / כניסה

איזה עלים אפשר להוסיף לאקווריום? (חייב יבשים?)

איתי מלכי


שלום אני יצריך לדעת איזה עלים אפשר להוסיף לאקווריום? והאם חייב שהם יהיו יבשים?


אפשר עלים של עץ פיקוס חיים שניקטפו מהעץ? ואם לא אז איזה עלים אחרים אפשר?

 · 

יער סתיו


מקפיץ כי גם אני רוצה לדעת?

 · 

dadush1 - מגדל מומחה


שקד הודי


אלון


וכן חייבים יבש

 · 

יער סתיו


להרתיח קודם?? אפשר עלים של שקדיה??

 · 

dadush1 - מגדל מומחה


שקדיה לא ידוע לי


רצוי מאוד מאוד להרתיח, אלא אם כן אתה רוצה מים בצבע תה

 · 

שון גלס - מנהל


לא רואה בעיה בעלי שקדיה.


תשים עלים יבשים בקנקן שבוע ותראה מה קורה להם.


 


נ.ב.


אפשר גם עם אקליפטוס [בדקתי].


 

 · 

יואלי


האם אפשר עלים של עצי הדר,ליצ׳י,אבוקדו?

 · 

יואלי



יואלי
, היום, 14:22

האם אפשר עלים של עצי הדר,ליצ׳י,אבוקדו?



 · 

איתי מלכי


שון אני מקפיץ האם אני יכול לקחת 20 עלים אקליפטוס יבשים להרתיח 10 דקות בסיר על הגז לקחת אותם ולשים אותם באקווריום?


הם יתפוררו יגמרו מתישהו ילכלכו?

 · 

שון גלס - מנהל


כן.


אחרי חודש תקבל עליהם הערכת מצב ותראה מה קרה להם- אם לא קרה כלום תשאיר אם הם מתחילים להתפורר תוציא.


רק עלים יבשים !


עדיף שתחכה אחרי הסערה.


 

 · 

איתי מלכי



שון , היום, 14:41



כן.


אחרי חודש תקבל עליהם הערכת מצב ותראה מה קרה להם- אם לא קרה כלום תשאיר אם הם מתחילים להתפורר תוציא.


רק עלים יבשים !


עדיף שתחכה אחרי הסערה.


 




אוקיי תודה רבה!


וזה לא יגרום נזק? וזה יוסיף במשהו חוץ מהוספת טינין ויופי (ערכי המים?)


ולמה לחכות אחרי הסערה זה משנה אם אני אושף עלים קטוהים ממי גשם או לא?

 · 

שון גלס - מנהל


לא אמור לעשות שינויים מורגשים.


עדיף לחכות שיהיו עלים יבשים ולא עלים רטובים ורקובים.


ואם יש לך את המיכל הזה של החלזונות עדיף שתשים שם קודם את העלים ותראה מה קורה ואין השפעות לוואי.


 

 · 

איתי מלכי



שון , היום, 14:58



לא אמור לעשות שינויים מורגשים.


עדיף לחכות שיהיו עלים יבשים ולא עלים רטובים ורקובים.


ואם יש לך את המיכל הזה של החלזונות עדיף שתשים שם קודם את העלים ותראה מה קורה ואין השפעות לוואי.


 



אין לי את המיכל הזה יותר אבל אמרת שעשיתה את זה כבר וזה בסדר אז למה שיהיה תופעות לוואי מה עלול ליקרות?

 · 

יואלי



יואלי
, 18:51 25 דצמבר 2012


יואלי
, היום, 14:22

האם אפשר עלים של עצי הדר,ליצ׳י,אבוקדו?





 · 

רועי1982 - מגדל מומחה


בשביל מה להוסיף עלים לאקו?
זה אקו', לא עציץ

 · 

Malawi man



רועי1982
, היום, 22:58

בשביל מה להוסיף עלים לאקו?

זה אקו', לא עציץ


זה הופך את מראה האקווריום לטבעי יותר שמדובר באמרקיים 

 · 

רועי1982 - מגדל מומחה


 · 

איתי מלכי



רועי1982 , 23:06 9 ינואר 2013






רועי אני רוצה להוסיף למראה של הביוטופ שלא לדבר על זה שבאמזונס ובנהרות בדרום אמריקה המים מלאים עלים וזה מחכה את התנאים שלי הדגים וגם לפי דעתי כל עוד זה מסודר ולא בהגזמה זה יפה!


וגרך אגב יש לי שאלה האם אני יכול לקחת תיון של תה ירוד שבנוי מ 93% תה ירוק טיבעי וכל השאר חומרי טעם וריח טיבעיים ורק לשים אותו קצת במים לקבלת צבע במים? ואז יש רלהוציא כשה אני יגיע לאיך שאני אוהב!?


אשמח לתשובות ותודה מראש!

 · 

dadush1 - מגדל מומחה


שים גזע יעשה לך צבע תה.


אגב יש לך פחם בפילטר?

 · 

Alon FaBio - מגדל מנוסה


אחי קח עלה שקד רגיל ותכניס למים, הם יהפכו לחומים בין רגע
תפסיק עם הקיצורים האלה, אתה תמצא את עצמך בבור מהר מאוד אם תמשיך ככה

אני באמת לא מבין למה אתה רוצה לסכן את האקווריום שלך עם כל הדברים האלה כשיש לך את הדבר המקורי ובזול !




 · 

איתי מלכי



dadush1 , היום, 16:15



שים גזע יעשה לך צבע תה.


אגב יש לך פחם בפילטר?




כן אבל ממש קצת. ומה זאת אומרת גזע? למה אי אפשר שקית תה? אם זה טיבעי?

 · 

dadush1 - מגדל מומחה


א- תוציא את הפחם כי הוא ייספח לך את הצבע ולא משנה מה שתשים.


ב- אתה יודע מה יש בתה בבירור? לא נראה לי.


ג- אל תלך סחור וסחור אחר הרפתקאות, אתה רוצה צבע חום ישנם מס' דרכים:


1- עלי שקד הודי (הכי טוב ובריא)


2- גזע של גפן


3- ישנם חומרים של חברת ברייטהול  שיעשו לך אחלה צבע במיכל.


בהצלחה

 · 

איתי מלכי



dadush1 , היום, 16:44



א- תוציא את הפחם כי הוא ייספח לך את הצבע ולא משנה מה שתשים. אוקיי אני יוציא.


ב- אתה יודע מה יש בתה בבירור? לא נראה לי. כן! וזה לא סתם תה זה של חברה ממש טובה וזה שקית משולשת מיוחדת וכתוב במרכיבים 93% תה ירוק שזה עלה ועוד חומרי טעם וריח טיבעיים אז מה יכול ליגרום לבעיה?


ג- אל תלך סחור וסחור אחר הרפתקאות, אתה רוצה צבע חום ישנם מס' דרכים:


1- עלי שקד הודי (הכי טוב ובריא) אין לי גם כרגע.


2- גזע של גפן אין לי כרגע ויקח לי להשיג.


3- ישנם חומרים של חברת ברייטהול  שיעשו לך אחלה צבע במיכל. אני לא יכול להוציא עכשיו עוד כסף אני צריך להשקיע בעוד סוורומית


ובתאורה.


בהצלחה




עניתי למעלה ושמח לתגובות.

 · 

dadush1 - מגדל מומחה



איתי מלכי , היום, 16:49




dadush1 , היום, 16:44



א- תוציא את הפחם כי הוא ייספח לך את הצבע ולא משנה מה שתשים. אוקיי אני יוציא.


ב- אתה יודע מה יש בתה בבירור? לא נראה לי. כן! וזה לא סתם תה זה של חברה ממש טובה וזה שקית משולשת מיוחדת וכתוב במרכיבים 93% תה ירוק שזה עלה ועוד חומרי טעם וריח טיבעיים אז מה יכול ליגרום לבעיה?


ג- אל תלך סחור וסחור אחר הרפתקאות, אתה רוצה צבע חום ישנם מס' דרכים:


1- עלי שקד הודי (הכי טוב ובריא) אין לי גם כרגע.


2- גזע של גפן אין לי כרגע ויקח לי להשיג.


3- ישנם חומרים של חברת ברייטהול  שיעשו לך אחלה צבע במיכל. אני לא יכול להוציא עכשיו עוד כסף אני צריך להשקיע בעוד סוורומית


ובתאורה.


בהצלחה




עניתי למעלה ושמח לתגובות.



 


אתה עושה גפילטפיש?


עלה שקד הודי עולה 1 ש"ח

 · 

איתי מלכי


אוקיי עלה אחד עולה שקל? אבל הבעיה היא לא כסף אלא שאבא שלי לא מרשה לי לקנות יותר שום דבר לאק'


בזמן הקרוב........


נ.ב


רפי יש לי זכר ונקבה גרין טרור קטנים והזכר מחזר כל הזמן אחרי הנקבה והיא לא מסכימה והיא בורחת מה לעשות בשביל שהם יתרבו?


או שהוא פשוט יעשה את זה ללא הסמה ובכוח (אונס?)

 · 

איתי מלכי


הקפצה!
אפשר עוד תגובות?


 

 · 

Alon FaBio - מגדל מנוסה


עדיף לך לחכות קצת ולהביא דברים שיראו וישמרו ויעשות דברים טובים לאקווריום
במקום שתכניס משהו לא נכון ולא טוב שיהרוס לך את האקווריום ויפגע בדגים

 · 

איתי מלכי


אוקיי אנ יחכה אם זה קצת 

 · 

Alon FaBio - מגדל מנוסה




מעולה !
סבלנות זאת ברכה אצל מגדל הדגים

 · 

האמריקאי - חבר כבוד




איתי מלכי
, היום, 17:09

אוקיי עלה אחד עולה שקל? אבל הבעיה היא לא כסף אלא שאבא שלי לא מרשה לי לקנות יותר שום דבר לאק'


בזמן הקרוב........


נ.ב


רפי יש לי זכר ונקבה גרין טרור קטנים והזכר מחזר כל הזמן אחרי הנקבה והיא לא מסכימה והיא בורחת מה לעשות בשביל שהם יתרבו?


או שהוא פשוט יעשה את זה ללא הסמה ובכוח (אונס?)


בשביל שהם יחזרו אחד אחרי השני, תשים מוזיקה רומנטית וארוחה לאור נרות...

ועכשיו ברצינות, בזמן החורף לא הייתי ממליץ אפילו להתחיל לחשוב על רבייה.
ממליץ לך להתחיל מתי שהטמפ׳ בחוץ יהיו קצת יותר חמות...



 · 

רועי1982 - מגדל מומחה


אני בעד שתשים תיון של עינוגי שקד ותפוח

 · 

האמריקאי - חבר כבוד



רועי1982
, היום, 23:33

אני בעד שתשים תיון של עינוגי שקד ותפוח


אני מעדיף יותר את ה- יילו לייבל של ליפטון.

 · 

איתי מלכי



האמריקאי , 23:57 10 ינואר 2013




רועי1982 , היום, 23:33


אני בעד שתשים תיון של עינוגי שקד ותפוח


אני מעדיף יותר את ה- יילו לייבל של ליפטון.


 חחחחחח אני יודע יצאתי א*דיוט זה מה שקורה כשה אתה משועמם!

 · 
הצטרף לפישי על מנת להגיב,
הרישום קל ופשוט !


או, הרשם באופן ידני

* אנא שמור על שפה מנומסת · קרא את כללי ההתנהגות בפישי.

 

חזרה לראש העמוד