ראשי פורומים דגים צמחים לוח יד 2 גלריה מדריכים מחלות מחשבונים צור קשר הרשמה / כניסה

חוות דעת על הדגים

עידו



אני בהתלבטות אם לקנות את הרד ספוטד ואת האוארויים הקטנים. אם תוכלו לתת לי חוות דעת עליהם (שהם לא מעוכבים, נראים לא טוב וכדומה) אשמח מאוד   האוארויים הם כ-7 או 8 ס''מ. הרד ספוטד בערך 12 ס''מ.





בתמונה השנייה אני מדבר רק על השמאלי. הימני קטן יותר.


אין שום דבר על הגוף שלו (בתמונה למטה). זה רק משהו של האק'




 · 

צרפתי


איזה חנות זאת איפה זה נמצא

 · 

אלמוג


יופי של דגים  אני הייתי הולך על האוארויים הקטנים ממש יפים

 · 

עידו



צרפתי , היום, 22:16

איזה חנות זאת איפה זה נמצא


ביקשתי חוות דעת. למה אתה סתם מתערב? אני לא אומר את החנות כי אני רוצה לקנות את הדגים. אין הרבה. אם היה הייתי אומר בכיף.

 · 

FishEran - מגדל מומחה


שניהם נראים בסדר גמור.
אגב, זאת החנות ש...מתחילה ב-פ'? 

 · 

צרפתי


לעידו לא צריך לכעוס אני מחפש הרבה זמן את הדג הזה האוארו יפיפים מבנה הגוף שלהם מזכיר דיסקוס באמת דג מיוחד

 · 

עידו


FishEran , היום, 22:31

שניהם נראים בסדר גמור.

אגב, זאת החנות ש...מתחילה ב-פ'? 


לא אחי.  והאמת שאלה 3. 2 אוארו ואחד רד ספוטד. מבחינת צבעים, הם נראים טוב או שיש מקום לשיפור?  קניתי כבר טטרה ביטס. 
השאלה היא איך המחיר. 50 לאוארו ו-180 לרד ספוטד. לא יקר מדי? לפחות אני מקבל זיכוי על כול דגי הקהילה שלי..

 · 

עידו


צרפתי , היום, 22:33

לעידו לא צריך לכעוס אני מחפש הרבה זמן את הדג הזה האוארו יפיפים מבנה הגוף שלהם מזכיר דיסקוס באמת דג מיוחד


לא כועס אחי. אבל אתה בא בקטע שאתה רוצה לקנות את מה שאני מתכנן לקנות. גם אני מחפש אותם הרבה זמן.

 · 

דניאל פ.


הרד ספוטד יפה אבל מחיר מופקע, מה נהיה דיסקוסים כבר זולים יותר!

 · 
1 אנשים אהבו את זה

Fishy


הרד ספוטד מדהים, אוהב את הצבעים. פחות מתחבר לאוארו. קצת יקר, לא?


 · 

עידו


דניאל פ. , היום, 22:52

הרד ספוטד יפה אבל מחיר מופקע, מה נהיה דיסקוסים כבר זולים יותר!


זה למה שאלתי אחי. אני מת לקנות אותו. במציאות הוא יפה הרבה יותר מאשר בתמונה. אך עדיין, קצת יקר..

 · 

עידו


Fishy , היום, 22:56

הרד ספוטד מדהים, אוהב את הצבעים. פחות מתחבר לאוארו. קצת יקר, לא?



השאלה אם לאוארו יש את הפוטנציאל לגדול ושיהיו להם צבעים חזקים. הם נראו לי קצת מוזר בהתחלה עם הצבע גוף. אל תתייחסו לאיך שהעיניים נראות. במציאות הן נראות נורמלי

 · 

DoRoN_Ho - מגדל מומחה


אוארו צריך לעלות 40-50 ש"ח לגודל של 6-7 ס"מ (3-4 ס"מ ימכרו לך ב- 30 ש"ח).


אז לפי דעתי אם זה 7-8 ס"מ הוא במחיר טוב.


אוארו זה דג להקה - הייתי מביא 2-3 דגים כאלה ולא אחד.


 


לגבי הסוורום הוא יקר, וחוץ מזה קצת עם פה חד ולא עגול (נישרי).


זה דג שלרוב עולה 70-90 ש"ח לגודל של 9 ס"מ.


כמו שאני יודע שרוב האוכלוסיה שלך תהיה בסביבות ה-4-8 ס"מ בהתחלה אז חבל לשלם על דג גדול כ"כ הרבה כסף ויהיה סיכוי שיעשה בעיות.

 · 
3 אנשים אהבו את זה

עידו


DoRoN_Ho , היום, 00:06

אוארו צריך לעלות 40-50 ש"ח לגודל של 6-7 ס"מ (3-4 ס"מ ימכרו לך ב- 30 ש"ח).


אז לפי דעתי אם זה 7-8 ס"מ הוא במחיר טוב.


אוארו זה דג להקה - הייתי מביא 2-3 דגים כאלה ולא אחד.


 


לגבי הסוורום הוא יקר, וחוץ מזה קצת עם פה חד ולא עגול (נישרי).


זה דג שלרוב עולה 70-90 ש"ח לגודל של 9 ס"מ.


כמו שאני יודע שרוב האוכלוסיה שלך תהיה בסביבות ה-4-8 ס"מ בהתחלה אז חבל לשלם על דג גדול כ"כ הרבה כסף ויהיה סיכוי שיעשה בעיות.


כפי שאמרתי, אני רוצה לקנות זוג אוארויים ולא אחד.   השאלה היא אם יש פוטנציאל לצבעים כמו לאלה שאתה גידלת ומכרת. יש לך המלצה מאיפה לקנות סוורום רד ספוטד במחיר נורמלי? האוכלוסייה המתוכננת להתחלה היא בערך 6-8 ס''מ. אולי 9. הכול תלוי  תודה על התשובה  

 · 

אופק


עידו , היום, 00:40

DoRoN_Ho , היום, 00:06

אוארו צריך לעלות 40-50 ש"ח לגודל של 6-7 ס"מ (3-4 ס"מ ימכרו לך ב- 30 ש"ח).


אז לפי דעתי אם זה 7-8 ס"מ הוא במחיר טוב.


אוארו זה דג להקה - הייתי מביא 2-3 דגים כאלה ולא אחד.


 


לגבי הסוורום הוא יקר, וחוץ מזה קצת עם פה חד ולא עגול (נישרי).


זה דג שלרוב עולה 70-90 ש"ח לגודל של 9 ס"מ.


כמו שאני יודע שרוב האוכלוסיה שלך תהיה בסביבות ה-4-8 ס"מ בהתחלה אז חבל לשלם על דג גדול כ"כ הרבה כסף ויהיה סיכוי שיעשה בעיות.


כפי שאמרתי, אני רוצה לקנות זוג אוארויים ולא אחד.   השאלה היא אם יש פוטנציאל לצבעים כמו לאלה שאתה גידלת ומכרת. יש לך המלצה מאיפה לקנות סוורום רד ספוטד במחיר נורמלי? האוכלוסייה המתוכננת להתחלה היא בערך 6-8 ס''מ. אולי 9. הכול תלוי  תודה על התשובה  


זה יהיה יפה מאוד עידו
הייתי הולך לכיוון של רד שולדר במקום ספוטד.

 · 

עידו


אני יותר אוהב צבעים חזקים. והרד ספוטד הוא הדג שיהיה הכי בולט בגלל צבעו  הרד שולדר לא צבעוני כמו הרד ספוטד

 · 

סופרפיש


עידו , היום, 13:20

אני יותר אוהב צבעים חזקים. והרד ספוטד הוא הדג שיהיה הכי בולט בגלל צבעו  הרד שולדר לא צבעוני כמו הרד ספוטד


מסכים אתך
מה שאר האוכלוסייה המתוכננת?

 · 

עידו


סופרפיש , היום, 13:22

עידו , היום, 13:20

אני יותר אוהב צבעים חזקים. והרד ספוטד הוא הדג שיהיה הכי בולט בגלל צבעו  הרד שולדר לא צבעוני כמו הרד ספוטד


מסכים אתך
מה שאר האוכלוסייה המתוכננת?


היקלי, אוארו, גאופגוסים, בוטיות ליצן, רויאל פלקו. ולחלק העליון של האק' אני עדיין חושב. 

 · 

אופק


איזה יפה זה יהיה

 · 

FishEran - מגדל מומחה


חוץ מהמחיר, הספוטד נראה בסדר גמור.
עין אדומה מלאה, נקודות לאורך כל הגוף. קצת מפריע לי שיש מקומות בגוף שפתאום אין צבע- קצת מחשיד (מקווה שלא השתמשו בהורמונים)...

תוכל לשלוח לי את השם של החנות בפרטי? (שאני אגנוב לך את הדגים... מוהאהאהאהא! חחח סתם)

בכל מקרה בהצלחה ותעדכן!!! 

 · 

נדיר - מגדל מומחה


הרד ספוטד יקר ולא שווה את המחיר גם הצבע שלו לא מי יודע מה אתה יכול למצוא צבע חזק יותר ברד ספוטים בגודל הזה.

 · 

עידו


נדיר , היום, 03:13

הרד ספוטד יקר ולא שווה את המחיר גם הצבע שלו לא מי יודע מה אתה יכול למצוא צבע חזק יותר ברד ספוטים בגודל הזה.


אוקיי. תודה לכולם על התגובות. לקחתי לתשומת לבי והחלטתי שאת הרד ספוטד אני לא אקנה ואת האוארויים כן.

 · 

BlueOcean


החלטה נבונה לקחת
דרך אגב , נזכרתי שבערך לפני חודשיים קניתי סוורום רד ספוטד כ-14 ס"מ מדהים ביופיו ובריא ב40 שקל
המוכר הכיר אותי ועשה לי הנחה משמעותית ,
אבל הוא מת לי לאחר שבועיים

 · 

אופק


אולי הוא ידע למה הוא עושה לך הנחה משמעותית

 · 
הצטרף לפישי על מנת להגיב,
הרישום קל ופשוט !


או, הרשם באופן ידני

* אנא שמור על שפה מנומסת · קרא את כללי ההתנהגות בפישי.

 

 

חזרה לראש העמוד